Cabaret cd's: Cabaret cd's (o.a. Hans Teeuwen, Sanne Wallis de Vries)

Aangeboden: Cabaret cd's (o.a. Hans Teeuwen, Sanne Wallis de Vries) Prijs: € 3,00

Wegens ruimtegebrek moet ik afscheidnemen van (heel) veel cd's. Hieronder een lijst met cabarettitels en Nederlandstalige albums. Sla je slag! Prijs per cd € 3,00 / dubbel-cd € 4,00. Exclusief (evt.) verzendkosten. Bij grote bestelling kunnen we verder overleggen.

Acda & De Munnik
- Op voorraad live
- Naar huis
Ambrozijn
- Ambrozijn
Najib Amhali
- Most wanted
- Freefight - Live in Carré
Arnhems Gewijs
- Wij maken geen grappen
Marijke Boon
- Vandaar dat ik ween (de luxe)
Stef Bos
- De onderstroom (2cd, niet in originele doos, wel originele cd's)
Claudia de Breij
- Niet alleen
Kris de Bruyne & Band
- Mirwart
Doe Maar
- Klaar
Drukwerk
- Live
Rogier van der Erve
- Samen voortaan
Fluxus
- Pingoeroe
Gandalf
- 10 jaar Gandalf Folkfestival
Grof Geschut
- Meer
- Twaalf
Javier Guzman
- Bot
- Ton Zuur
Harde Smart
- Wild & Gevogelte

Youp van 't Hek/Cabaret Nar
- Romantiek met mayonaise
Heren op Zicht
- 'n Klein Weerbarstig spijkertje
Johan Hoogeboom
- Hi Ha Hoogeboom
- Het geval Hoogeboom
Ik zou je het liefste…
- Box met 10 2cd + 1 1cd, Nederlands cabaret en kleinkunst (alleen complete set: € 50,00 + € 6,75 porto)

Is ook Schitterend
- Dichterbij
Kadril
- Nooit met krijt
- De vogel in de muite
- Eva
- Pays
- Kadril
- De groote boodschap (live)
De Kast
- Niets te verliezen
- Alles uit de kast
- Noorderzon
Katastroof
- De zuipschuit
- Foefelen
- Stront aan de knikker II
Manuëla Kemp
- Slapeloze nachten
Peter Koelewijn
- Het beste in mij is niet goed genoeg voor jou
De Kreuners
- Het beste van De Kreuners
Paul de Leeuw
- Van U wil ik zingen
Theo Maassen
- Ruwe pit
- Tegen beter weten in
Mama's Jasje
- Testament van een jaargetijde
- Paradijs op aarde
- Letters en Lawaai
- Hommages
De Mens
- Ik wil meer
Jeroen van Merwijk
- Vrij!

Niet uit het Raam/NUHR
- Zingen
- Zinloos genieten (2cd)
Noordkaap
- Feest met Noordkaap
De Parels en de Funkie Reddingsbrigade
- Alle remmen los
Fred Piek
- Vroeger is terug (met Walter Kuipers)
Poema's
- Best of de Poema's
Jörgen Raymann
- See Fly Die (2cd)
- Slaaf of niet verslaafd (2cd)
Alex Roeka
- Wolfshonger
- Wildernis
- Zee van onrust
Rum
- Rum
Frédérique Spigt
- Droom
- Engel
Hans Teeuwen
- Trui (2cd)
- Met een breierdeck
- Dat dan weer wel (2cd)
- Hard en Zielig (2cd)
- Industry of love (2cd)
Wilko Terwijn
- Stand-up 2003 + 2004 (2cd)
Trio Bier
- Dans met mij
Arthur Umbgrove
- Twee straten verder

Vals Plat
- Spoor

Van Dik Hout
- Vier weken
- Kopstoot van een vlinder
- Ik jou & jij mij (2cd)
- Live / 's Nachts in mijn dromen
- Van Dik Hout (debuut-cd)
Zjef Vanuytsel
- De zotte morgen

RK Veulpoepers BV
- Van de pot gerukt (2cd)
Vlaamse muziekmomenten
- Volksmuziek & dialectzang uit Vlaanderen
De Vliegende Panters
- Hype (2cd)
- Sex (live
- De grote drie (2 cd)
Volumia
- Volumia!
Sanne Wallis de Vries
- Zin (2cd)
- Sop (2cd)
- Stuk (2cd)
- Vier (2 cd)
Henk Westbroek
- Westbroek
- Voorjaar
Jan de Wilde
- Hè hè
Zijlstra
- Stel je voor
- Tussen Den Oever en New York
Zuiderzeeballade
- De Zuiderzeeballade en (20) andere liederen van de Zuiderzee
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Cabaret cd's