Cabaret cd's: CD Jiskefet - Volume 1 (incl. Jeuk aan me Naad)

Aangeboden: CD Jiskefet - Volume 1 (incl. Jeuk aan me Naad) Prijs: € 7,50

CD en boekje zijn origineel en in uitstekende staat. (zie de foto)
Verzendkosten (1,75 Euro) voor rekening van de koper.
CD kan ook worden opgehaald in Amsterdam (Bos en Lommerplein).



Bekijk ook mijn andere advertenties !



Tracks:
# Vuur & Vlam (8:30)
# Heel Geen Vogel (4:14)
# Jeuk aan Me Naad (7:22)
# Oboema's Kerstwens (6:44)
# Ik Ben Veranderd (5:37)
# Dankje Partytime, JJ! (6:32)
# Als U Even met Mij Meekijkt... (2:16)
# Geloof in het Leven (11:43)



Al mijn advertenties vinden? : zoek op trefwoord: Bos en Lommerplein (in de rubriek CD's en DVD's / vergeet hierbij niet "Zoek in titel en beschrijving" aan te vinken)
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Cabaret cd's