Cabaret cd's: 3 cds Paul de Leeuw - Paracdmol-Majesteit &Van u wil ik zing

Aangeboden: 3 cds Paul de Leeuw - Paracdmol-Majesteit &Van u wil ik zing Prijs: € 15,00

3 cd's van Paul de Leeuw

versturen kost 2 euro

tracks:

Van U Wil ik zingen:

1. De Schreeuw Van De Leeuw
2. Als Ik Je Verliezen Moet
3. De Ideale Mix
4. Blote Jongens In Het Park
5. In The Ghetto (Bob De Rooy)
6. Storm En Wind
7. Liefdesbriefjes
8. Gebabbel (Duet met Willeke Alberti)
9. In Vuur En Vlam
10. De Hit (Bob De Rooy)
11. Pubers
12. 't Is Of De Wereld Vergaat
13. Gouden Bergen
14. De Kleine Dingen (Bob De Rooy)
15. Alleen Maar De Zon
16. De Steen
17. Is That All There Is (Bob De Rooy)


Voor u Majesteit:

1. Vlieg Met Me Mee (Songfestival)
2. Honderd Woorden
3. Giddy Up Go
4. Liefde Brengt De Ommekeer
5. Één Dag Koningin
6. Jij Brengt Alsmaar Bloemen
7. Waarom Huil Je Nou ?
8. Dement
9. De Rosse Buurt
10. Knuffellied
11. Paradijs Bij Het Dashboardlicht
12. Urks Klompendansje
13. Bejaarden
14. De Bruid
15. He Is Lee
16. Ik Denk Niets Maar Ben Stil

ParacdMol:

Samen
Zomer Zonder Jou
Je Hoort bij Mij
Wacht Nog Wat (Geef Wel een Teken)
Lachen Dat Kan Ik Niet
Voorbij
Boerenlul
Aan de Andere Kant van de Heuvels
Ik Wil Niet Dat Je Liegt
Zeg het Mij
Medeleven
Vogeltje Wat Zing Je Vroeg
Als Ik Vrijen Wil
Zomaar een Dag
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Cabaret cd's